Gå til hovedinnhold

MGP i år - ikkje lovande

Inniblant arbeidet med plan for mitt eige liv og andre ting ein brukar sundagar til, må eg også bruke litt tid på å reflektere over Melodi Grand Prix. Dei to fyrste delfinalene har ikkje gjeve meg håp om finaleplass i Baku i år.

Eg er ein stor MGP-fan. Eg er så stor fan at det skal mykje til for at eg ikkje er heime for å sjå MGP dei laurdagane dette er på tv. Det blir prioritert framom det meste anna. Og når MGP er over, er vi midt inne i den svenske melodifestivalen. Og Melodifestivalen har stort sett mykje betre kvalitet enn MGP - både når det gjeld show og nivået på artistane. Så slik blir vinteren ikkje så aller verst likevel.

Etter å ha lese mange av kommentarane på debattforumet til NRK sine MGP-sider, skjønner eg likevel at eg nok berre er ein leikefan. Til dømes må eg bruke tre av fire laurdagar i februar på møte/middagar. Noko som irriterar meg grenselaust. Men då må MGP vike. Det fine er at eg nok har rukke å høyre alle låtene i forkant, så eg kan seie: "Neiiii...vann den?". Eller: "Vann den?! JAAA!"

Eg visste at Plumbo kom til å gå vidare frå delfinala i går. Var det noko eg var sikker på, var det at låta kom til å få flest stemmer og at dei ville gå videre med glans. Eg er ikkje like sikker på dei ville gjort det om dei ikkje hadde dumma seg ut under Spelemannsprisen.

No er eg livredd for at dei skal vinne heile greia. Og det trur eg dei kan ha sjans til å gjere. Av to grunnar: 1. Det går ei protestbølge gjennom folket vårt. Protest mot kultureliten. Ei type grasrotopprør mot alt av snobberi. Alle som er irritert på noko eller nokon, kjem til å stemme på Plumbo i Spektrum om to veker 2. Kvaliteten på dei andre låtene er ikkje bra.

Låta til Plumbo er slik type låt eg kan gaule til på fest, og som passar bra på bygdefest. Feler, trommer og tekst du hugsar.

Men; det er ikkje noko som har sjans i Baku. Folk kjem til å tenkje: WTF, Noreg? Kva skjedde etter Alexander Rybak?

Og det verste er at det er store namn med i år. Lise Karlsnes, Benedicte Adrian, Lisa Stokke. Dei to siste skuffa stort - og songen til Lise Karlsnes er kjedeleg, men vi får håpe at den er betre live.

Den låta eg tykte var best, Reidun Sæther (vi "folk flest" kjenner ho som Trulte i Hotel Cæsar) sin "High on Love" kom til finala, men fekk berre tredje flest stemmer i sin delfinale. Og det er ingen vinnarlåt i ESC heller. Det er ein midt på treet-låt.
Eg set mitt håp til siste delfinale. Men etter å ha høyrt gjennom alle låtene der, er eg skeptisk. Betre enn delfinala i går, men ingen med vinnarpotensiale.

Eg, som mange andre, sett likevel vårt håp på at denne låta overbevisar live, og slår Plumbo ned i støvlane. Viss han ikkje overbeviser ser det mørkt ut for Noreg i år...:


Kommentarer

  1. Er så enig! Godt å sjå at det finnes reflekterte folk med mgp-teft i norddalen. Selv om Tooji stråler klare E-type-vibber så er det faktisk potensiale. Men da må den musikalske overbevise mer live enn det Minnie Oh gjorde.

    SvarSlett
  2. Heilt einig! Vi får leve i håpet fram til neste laurdag. Og neste Fylkesting må vi ha MGP-fest!! :)

    SvarSlett
  3. Hei!

    Jeg skulle gjerne kommet i kontakt med deg ang. en artikkel jeg skriver. Har du en mail jeg kontakte deg på?

    Ann Kristin

    SvarSlett
  4. blaafjelldal@hotmail.com kan du nå meg på! :)

    SvarSlett
  5. Bra blogg, Hanne!

    Det er Magne fra VG her. I dag har jeg valgt innlegget ditt som dagens anbefaling på Lesernes VG, du finner det nederst på forsiden til VG Nett!

    Er det noen som har tips om gode blogger jeg bør anbefale så send meg en link på magne.antonsen [@] vg.no Vil du ha flere tips om gode blogger kan du følge Lesernes VG på http://www.facebook.com/lesernesvg og http://twitter.com/lesernesvg

    SvarSlett
  6. De hadde den mest norske sangen da. Jeg stemte på Plumbo pga sangen, ikke pga de dummet seg ut. Synes alle sangene i Mgp er blitt ganske dårlig når alt skal være på engelsk, og i fjor var det ikke bare engelsk med afrikansk også. Alt er smak og behag, og jeg synes denne er den beste norsk sangen!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Stor sjanse for at Tooji går videre, men det er jo så langt unna Norge man kan komme. Hadde passet mye bedre i Tyrkia med jallaintroen..

      Slett
  7. Så lenge ingen med bakgrunn fra et østblokkland melder seg på, spiller det liten rolle hva eller hvem vi sender til den internasjonale finalen. Der er det østblokklanda som ruler.
    Skal jaggu se på den norske finalen og stemme frem Plumbo, ikke bare fordi alle de andre låtene er ræva, men også fordi det skal bli en fryd og musikksnobbene i slekta få trøkke oppovernesa si enda høyere opp i ren irritasjon.

    SvarSlett
  8. Hva er galt med at Plumbo evt. vinner?

    Fordi de sa mokkamann? Det var en harry tabbe-kommentar, ja. Men de kan da spille musikk!
    Personlig trodde jeg at 90% av norges befolkning kom til å støtte Kaizers og madcon fyren etter den situasjonen. Jeg tok heldigvis feil. Vi er kanskje ikke riktig så politisk korrekte som Sverige..enda.

    SvarSlett
  9. Det er jo aldri bra sanger i MGP. Ihvertfall ikke de som vinner...

    SvarSlett
  10. Reidun kommer til å gjøre det bedre i finalen enn i semien. Jeg vet hun skal ha nytt kostyme. Håper også på nye dansere.

    Tooji har en moderne sound som nok kommer til en finale om vi sender den.

    Men kjennner jeg norge rett blir det enten nora eller plumbo.

    SvarSlett
  11. Måtte Plumbo vinne:D Da er en sikker 0 poenger sikret, og samtidig vil avisene flommer over "skamfulle nordmenn" som påpeker den dårlige smak hos "folket".

    Jeg elsker slikt. Og elsker MGP:)

    En annen artig blog om MPG skrevet av to spenstige og artige damer;
    http://goodeveningeurope.wordpress.com/

    SvarSlett
  12. MGP-låt-plagiat, så pinlig nær originalen: Har hun fått låne noter av Ricky Martin??
    Hør denne,

    http://www.youtube.com/watch?v=8MM86Ie-DCo

    og deretter originalen under:
    http://www.youtube.com/watch?v=dd7aqwtlPkw

    ‎..og veldig trist! Faktisk av de beste låtene og med den beste stemmen jeg har hørt så langt i årets sirkusrunde!!

    SvarSlett
  13. Måtte plumbo vinne, har vært fan av de i mange år før de ble kjent.. For og være helt ærlig så liker jeg norske sanger best, for og representere norge så syns jeg sangen skal være norsk, hello, vi er nordmenn.. Låta ola nordmann er fengene, og jeg trur det kan også komme god til i baku..

    SvarSlett
    Svar
    1. +1

      Plumbo er og forblir awesome!

      Slett
    2. Hvis vi er nordmenn så skriver vi hallo. Ikke hello.

      Slett
  14. MGP suscks ass...
    Hvem bryr seg.

    SvarSlett
  15. Altså, jeg fnyser av hele Mokkamann-"skandalen". Mokkamannordet er jeg sikker på var ment som en humoristisk kommentar uten noen form for rasistisk undertone.. Hele saken er latterlig..

    Men forandrer det det faktum at Plumbos låt suger? Nei.. Den er grusom.. Om den vinner vil jeg nok mest sannsynligvis legge hodet under puta i skam og aldri reise utenfor Norge igjen..

    SvarSlett
  16. Plumbolåta er like dårlig som møkkamann og kan derfor vinne Grand Prix som er en musikk-konkurranse i dårlig smak. Mokkamann-kommentaren var derimot bare en harmløs og litt spøkefull fleip som vokalisten i Plumbo har blitt utsatt for usedvanlig mye hatefull mobbing for...

    SvarSlett
  17. Forskjellen på den siste låta som du mener bør vinne og Plumbos låt er at Ola Nordmann faktisk er laget av skikkelige musikere og ikke av en pc som pøser ut masse ulyder i en viss rekkefølge overdubbet av stemmen til noe som ikke høres ut så en mann vertfall,greit nok Ola Nordmann er vel ikke toppen av det musikere i norge kan levere,men årsaken til at det alltid er dårlige låter i MGP er at seriøse musikere ikke vil rasere karrieren sin på å være med i MGP siden nivået der har vært helt på bunn siden Bobbysox sugde seg til topps på 80tallet engang...Det var vertfall min mening :)

    SvarSlett
  18. forferdeligt at plumbo skal gå videre. dei har musikk på "høyde" med rune rundberg og det er ikkje positivt meint.Den første "coctail" var desidert best denne kvelden.Plumbo viser en sjanger som ikkje har nokon sjangse til og nå opp internasjonalt og det er jo heile poenget her.Å ha med danseband for bakgårder med i dette gamet,viser at ein har mistet ønske om og vinne frem i europa med musikk.Det beste dei kan oppnå,er og bli i kategorien "morsomt innslag"

    SvarSlett
  19. Hva som skjedde etter Rybak? Kanskje at Norge tok til vettet? Felegnikkinga til Rybak får det til å gå kalt nedover ryggen på meg den dag i dag!

    Lenge leve Plumbo!

    SvarSlett
  20. Håper Minnie Oh kommer med som wildcard! Hun kan godt bevege seg litt mer på scenen, men låten er knallbra! Og har så absolutt en mulighet internasjonalt!! Skjønner ikke hvorfor det norske folk ser det. Plumbo! Hallo!! Dette er ikke LørDan!

    SvarSlett
  21. Hvis låten til Plumbo var god, da er jeg, som ellers sysler ganske mye med musikk, blitt tonedøv!

    SvarSlett
  22. Plumbo på engelsk, vet at plumber er rørlegger. så kan bli et morosomt innslag ute i europa dette:-). Lordi vant jo forkledd som dukker.

    SvarSlett
  23. Jeg tror ikke Rybak var mye bedre enn Plumbo og han vant...:C

    SvarSlett
  24. at en gruppe som plumbo vinner mgp etter mokkamann vitsen så viser det seg bare at norge støtter..... uffa meg at norge viser sitt sanne ansikt. for musikken er crap

    SvarSlett
  25. Go Reidun Sæther!

    SvarSlett
  26. Flott hvis Plumbo vinner, det ville være en nesestyver til den snørrhovne, selvoppnevnte "kultureliten" og de hykleriske "anti-rasistene." De folka fortjener en klapp i trynet, akkurat som han Tschave-fyren, raneren og forbryteren med den skitne kjeften.

    SvarSlett
  27. Synd at noen ikkje skiller mellom MGP og spellmann prisen.Dette handler ikkje om rasisme eller skjeive uttalelser. men musikken til plumbo i MGP,holder ikkje mål.Det er bare sånn....heia norge. Og det blir rett og slett for dumt.Vi skal da ikkje stemme i protest eller på tross av??la oss stemme frem dei gode melodiene som vi liker og tror kan hevde seg. plumbo er ikkje internasjonalt gode i det hele tatt.Dei er og blir et reva band for danselokala.....greit nok der.

    SvarSlett
  28. "..Alle som er irritert på noko eller nokon, kjem til å stemme på Plumbo i Spektrum om to veker 2. Kvaliteten på dei andre låtene er ikkje bra."

    Så hvis kvaliteten på de andre låtene ikke er bra, mener du at Plumbo-låten er bra. Det skrev du selv. Men du er da redd for at de vil vinne fordi alle som er "irritert på noe eller noen" kommer til å stemme på de? Så de vinner altså ikke fordi låten er bra, men fordi det er en såkalt "protestbølge" i samfunnet? Igjen, ikke fordi låten er bra og de andre er dårlige?

    Ja, akkurat. I rest my case.

    SvarSlett
  29. Plumbo vinner. Eneste låta som er noe å høre på, alle dem andre er komersielt søppel. Gjør heller ikke noe at anti-hvite fjols får seg en over kjeften!

    SvarSlett
  30. The Carburetors til Baku!

    SvarSlett
  31. Er så enig ! Plumbo låta kan jeg godt se for meg vinne her i Norge, men i den internasjonale finalen er jeg sikker på at de er sjangseløse desverre.. Men tror kanskje hun ungjenta Nora kan gjøre det bra, fordi hun har en ganske imponerende stemme :)

    SvarSlett
  32. Off, RickyMartin plagiatet til denne Silya var jo helt forferdelig. Og denne Toji har jo stjålet grådig fra Benny Benassi "Satisfaction" ( http://youtu.be/V5bYDhZBFLA )
    Forøvrig cheesy fæl låt det også.
    Nei pr dags dato mener jeg at Fredvang sin låt er best. Både musikalsk og kommersielt.

    SvarSlett
  33. eg trur etter og ha hørt alle sangene til no, at plumbo vinner. sangen var den beste av dei alle.

    ingen andre var gode.. enten var dei dønn kjedelege, eller så var det rare techno sanger og idiotisk rap musikk..

    kan vi vinne euro grand prix? til tross for at plumbo sangen er god, har vi enno ikkje ein vinner låt... kanskje kan plumbo iallefall få oss høyt på lista, men det gjenstår og sjå kva vi konkurrere mot..enten ein av sveriges vanlige plagiat musikk, eller så er vi extra heldig og kommer i samme gruppe som øst europearane.. får håpe dei liker sangen, for ellers har vi null kjans.

    Men vi har fleire sanger igjen, så vi får sjå korleis det går.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Min onde bebi og meg

Etter å ha lese diverse babynettstader og mammanettstader dagleg dei siste månadene, har eg lært veldig mykje om kva andre mødre har som utfordringar.

Eg har slik skjønt at eit vanleg spørsmål nybakte mødre får, er dette: "Er han snill då?". Eg har også lese meg til at dette er eit spørsmål som provoserer mange, sidan det faktisk er vanskeleg å definere om ein bitteliten bebi er snill eller slem.

Difor burde eg vore førebudd då eg sjølv fekk dette spørsmålet. Det var eg imidlertid ikkje. Spørsmålet kom overraskande, og eg burde ha lagd meg nokre artige svar eg kunne brukt og som kunne stoppa kjeften på grand-tantene (det er alltid tanter!) slik at dei spurte litt lurare neste gong dei lurer på noko om bebien.

Det klarte eg ikkje, og eg endte (som vanleg) opp med å svare noko dust. 
Grand-tante: Er han snill då?
Hanne: "Det er vel litt vanskeleg å definere om ein bebi er snill eller slem allereie no"
Grand-tante: Eg meiner, skrik han mykje?
Hanne: Han skrik når han er sv…

No har det rabla - livet i permisjon, del 7

"Eg trur det er på tide at du får litt meir fødekjensle, og litt mindre feriekjensle" sa Trond til meg då han kom att frå jobb i går. Eg satt i stolen. På akkurat same plass eg satt då han reiste.

Altså. Slik seier du berre ikkje. Eg vart djupt fortvila og kasta ein serviett på han. "Trur du eg tykkjer det er så jævla moro å vere gravid?" skreik eg, med augo som Cruella de Vil. "Litt humor må du vel tåle", meinte Trond. 
Eg må berre seie at eg er svært lite mottakeleg for humor, gode råd, andre sine fødehistorier og alt mogleg anna av bullshit ala: "Det er heilt vanleg å gå over tida" eller "Eva gjekk ti dagar over. Ungen hennar vart seks kilo". Faktisk er det i ferd med å rable fullstendig for meg, så folk bør vere svært forsiktige i nærleiken av meg.

Fem dagar sidan termin. Eg trudde eg klarte meg bra. I går forstod eg at eg absolutt ikkje klarer meg bra.

I går kveld skulle eg fortelje Trond ei morosam historie om då eg hadde lagd me…

Mammaen din er så glad i deg!

Plutseleg er eg blitt eitt av desse irriterande menneska som omtaler meg sjølv i tredjeperson. Det skjer sjølvsagt berre i samtale med vesle bebien min, men sidan det stort sett er berre han eg pratar med om dagen, skjer dette heller ofte.

- Mammaen din skal berre ein liten tur på do, skjønner du
Slik startar dagen når eg må forlate Sigmund åleine i senga vaken og nesten på gråten om morgonen. Eg må fortelje han at eg snart kjem tilbake for å hente han, men at blæra til mammaen hans ikkje er som før og at eg difor må på do.
- Du skjønner, Sigmund, at mammaen din er ikkje så flink til å gjere knipeøvingar

Vi går inn til stellebordet, og der fortsett det: "No skal mammaen din berre finne fram ei bleie, skjønner du. Mammaen din er så glad i deg. Du er sååååå søt".

I løpet av ein dag har eg tatt meg sjølv i å si dette:
- Mammaen din er så glad i deg (dette seier eg ofte)
- Mammaen din elskar deg
- Mammaen din må berre ta på deg lue, skjønner du - fordi det står i Mammabøkene at små bebi…